Nacházíte se na: Theofil > Firemní strategie pro praxi

Firemní strategie pro praxi

Firemní strategie pro praxi

Objednávkové číslo: GRD80-247-1389-6

Běžná cena: 269,00 Kč
Naše cena: 256,00 Kč

Omlouváme se, ale zboží není skladem.

 

Autor: Jaroslav Charvát

Vydavatelství: Grada

Základní informace:
Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují.

Rok vydání: 2006
Počet stran:
204
Formát: 17×24 cm

 

 

Revue

E-obchod

Důležité informace

Můj účet