Objednávkové číslo: GRD80-247-1699-2
Autor: Alena Filipová
Vydavatelství: Grada
Základní informace:
2., přepracované a rozšířené vydání. Nové, přepracované a rozšířené vydání velmi úspěšné knížky vám přiblíží přípravu a samotný proces prodeje i lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky. Naučí vás používat různé strategie a taktiky při prodeji, tak abyste byli schopni vybrat tu nejvhodnější pro jednání s konkrétním zákazníkem a dosáhli svých cílů. Dozvíte se, jak reagovat na problematické zákazníky, jak efektivně čelit aroganci a agresivitě při vyjednávání. Poznáte také, jak vůbec zjistit, co je vhodné zákazníkům nabízet a jakým způsobem, aby výsledkem byla spokojenost na straně zákazníka i prodejce. Díky testům a úlohám zaměřeným na sebepoznání se zároveň dozvíte i něco o sobě a svých schopnostech.
Čtivá a srozumitelná knížka pomůže obchodním zástupcům, přímým prodejcům i manažerům v úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů a uplatnění sebe sama. Užitečné rady a tipy v ní ale najde každý, kdo někomu něco nabízí – svoji práci, svoje nápady, schopnosti a dovednosti.
Dozvíte se:
jak se ideálně připravit na prodej a jak jej úspěšně realizovat
jaké strategie a taktiky používat během prodeje
jak zvládnout problematické zákazníky
co a jak zákazníkům nabízet, aby byli spokojeni zákazníci i prodejci
čím se vyznačuje profesionální prodejce
jak rozpoznat jednotlivé typy zákazníků a jejich potřeby
jak budovat vztah se zákazníkem a jak o něj pečovat
co dělat, když se nedaří
KNIHA - Walter Brueggemann: Bible a postmoderní představivost. Písmo jako scénář života, Vyšehrad, Praha 2016, 162 s.
celý článek
KNIHA - Josef Imbach: Biblické divy a zázraky. Nadčasový existenciální význam, Vyšehrad, Praha 2017, 208 s.
celý článek