Nacházíte se na: Theofil > 10 smrtelných marketingových hříchů

10 smrtelných marketingových hříchů

10 smrtelných marketingových hříchů

Objednávkové číslo: GRD80-247-0969-4

Běžná cena: 229,00 Kč
Naše cena: 218,00 Kč

Omlouváme se, ale zboží není skladem.

 

Autor: Philip Kotler

Vydavatelství: Grada

Základní informace:
Jak je rozpoznat a nespáchat. Světoznámý autor mnoha knih a úspěšný konzultant řady světových firem přibližuje nejzávažnější a nejobvyklejší chyby a omyly, které se v marketingové praxi běžně vyskytují. Od popisu nepříznivé situace postupuje k takovým doporučením, aby mohl být firemní marketing skutečným motorem úspěšného podnikání. Jako marketingový profesionál budete úspěšnější, budete-li sestavovat účinnější marketingové plány, odkrývat nové tržní příležitosti a vytvářet ziskové vztahy se zákazníky.

Rok vydání: 2004
Počet stran: 140
Formát: 17×24 cm

 

 

Revue

E-obchod

Důležité informace

Můj účet